. Як готувати домашні завдання - Мої файли - Каталог файлів - НВК № 9 м. Луцьк



Комунальний заклад "Луцький навчально-виховний комплекс №9
Луцької міської ради"

Неділя, 22.09.2019, 00:38
ГоловнаРеєстраціяВхід Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту

Категорії розділу
Мої файли [50]

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Файли » Мої файли

Як готувати домашні завдання
19.11.2014, 15:27

ЯК ГОТУВАТИ ДОМАШНІ ЗАВДАННЯ

(Рекомендації психолога учням)

  1. Активно працюй на уроці: уважно слухай, відповідай на запитання.
  2. Став запитання, якщо чогось не зрозумів або з чимось не згодний.
  3. Точно й детально записуй, що задано з кожного предмета.
  4. Навчися користуватись словниками й довідниками. З’ясовуй значення незнайомих слів, знаходь потрібні факти й пояснення, правила, формули в довідниках.
  5. Якщо в тебе є комп’ютер, навчися з його допомогою знаходити потрібну інформацію, робити розрахунки за допомогою електронних таблиць тощо.
  6. Якщо матеріал, який подавали на уроці, є для тебе складним, повтори матеріал цього ж дня, навіть якщо наступний урок буде лише через кілька днів
  7. Починаючи виконувати домашнє завдання, думай не тільки проте, що треба зробити (тобто про зміст завдання), а й про те, як (за допомогою яких прийомів, засобів) це можна зробити.
  8. У разі потреби звертайся  по допомогу до дорослого або до однокласників.
  9. Починаючи робити уроки, відкрий щоденник, подивися, чи всі завдання записав.
  10. Продумай  послідовність виконання завдань з окремих предметів і спробуй визначити, скільки часу тобі знадобиться для виконання кожного завдання.
  11.  Прибери зі столу все зайве – те, що може відвертати твою увагу. Приготуй те, що потрібно для виконання першого завдання (підручник, зошити, карти, олівці, словники, довідники тощо).Після того, як підготуєшся до першого уроку, прибери все й приготуй те, що потрібно для виконання наступного.
  12. Між уроками роби перерви.
  13. Спочатку спробуй зрозуміти матеріал, а потім його запам’ятати.
  14. Перш ніж виконувати письмові завдання, зрозумій і вивчи правила до них.
  15. Читаючи параграф підручника, став собі запитання: про що (або кого) йдеться в цьому тексті тощо.
  16. Шукай зв’язок кожного нового поняття, явища, про яке ти дізнаєшся, з тим, що ти вже знаєш. Співвіднось нове уже з відомим. Стеж за тим, щоб це не були випадкові, зовнішні зв’язки, а головні зв’язки за змістом.
  17. Якщо матеріал, який треба вивчити, великий за обсягом або складний, розбий його на окремі частини й опрацьовуй кожну частину окремо. Використовуй метод ключових слів.
  18. Не залишай підготовку доповідей, творів, творчих робіт на останній день, адже це потребує багато часу, Готуйся до них заздалегідь, упродовж кількох днів, рівномірно розподіляючи навантаження.
  19. Готуючись до усних уроків, використовуй карти, схеми. Вони допоможуть тобі краще зрозуміти й запам’ятати матеріал. До них необхідно звертатися, відповідаючи на уроці. Чим краще ти вмієш користуватися картами, схемами, таблицями, тим вищою буде оцінка.
  20.  Спробуй у підготовці усних завдань використовувати метод “5П”, розроблений американськими психологами. За даними психологів США, такий метод дає змогу зосередити увагу на найважливішому в тексті й сприяє кращому запам’ятовуванню.
  21. Складай план усної відповіді.
  22. Перевіряй себе.

 

Пам’ятай

Ми найкраще запам’ятовуємо:

  • те, чим постійно користуємося;
  • те, до чого нам треба буде повернутися (перервані дії);
  • те, що нам потрібно;
  • те, що ми можемо пов’язати з іншими нашими знаннями й вміннями;
  • те, що пов’язано з нашими переживаннями (і приємними, і неприємними).

Метод ключових слів.

Ключові слова – найважливіші в кожному абзаці.

Ключове слово має сприяти відтворенню відповідного абзацу. Згадуючи ключові слова, ми одразу згадуємо весь абзац.

Читаючи абзац, вибери для нього одне-два ключових слова.

Після вибору ключових слів запиши їх у тій послідовності, яка потрібна для виконання завдання.

До кожного ключового слова постав запитання, що дасть змогу зрозуміти, як воно пов’язане з відповідним розділом тексту. Обмірку і спробуй зрозуміти цей взаємозв’язок.

З’єднай два сусідніх ключових слова за допомогою запитань.

Після поєднання кожного ключового слова зі своїм розділом тексту і з наступним ключовим словом утвориться ланцюжок.

Запиши це ланцюжок і спробуй його вивчити. Перекажи текст, спираючись на цей ланцюжок.

 

Метод “5П”

         1П – Переглянь текст (швидко)

         2П – Придумай до нього запитання

         3П – Познач олівцем найважливіші слова

         4П – Перекажи текст

         5П – Переглянь текст повторно.

 

         Підготовлено за матеріалами:

         Галанов А.С. Как пройти аттестацию. – М.,2001.

         Корсаков И.А., Корсакова Н.К. Надине з памятью. – М., 1984.

Категорія: Мої файли | Додав: school9
Переглядів: 599 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт

Пошук

Друзі сайту
   Персональний сайт директора Луцького НВК №9 Дубини Олександра Дмитровича
   Персональний сайт вчителя правознавства Бондаря Віталія Олексійовича

Copyright MyCorp © 2019