. НВК № 9 м. Луцьк - Учням



Комунальний заклад "Луцький навчально-виховний комплекс №9
Луцької міської ради"

Вівторок, 19.03.2024, 09:23
ГоловнаРеєстраціяВхід Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

ДЛЯ УЧНІВ

Електронна бібліотека Національної бібліотеки України імені В.І. Вернадського  

(Адреса: http://www.nbuv.gov.ua)    Найбільша бібліотека держави, комплексний бібліотечний інформаційний, науково-дослідний, культурний і видавничий центр України. Це унікальне зібрання джерел інформації, що включає книги, журнали, автореферати дисертаційних досліджень, образотворчі матеріали, рукописи, стародруки, газети.

 

UkrLib 

(Адреса: httр://ukrlib.соm.uа)    Найбільша в Інтернеті бібліотека української літератури, яка також включає велику кількість біографій українських письменників, рефератів і творів. Мета сайту - зробити українську літературу доступною для всіх, хто бажає її читати.

 

Українська класика, рукописи, стародруки

(Адреса: http://www.nbuv.gov.ua  )     Містить такі видання: «Енеїда» Івана Котляревського, твори Тараса Шевченка, Миколи Гоголя, Михайла Петренка, Панаса Мирного, Івана Франка, Михайла Коцюбинського, Київські глаголичні листки (X ст.), Пересопницьке Євангеліє (1556-1561), Львівський Апостол.

 

Студентська електронна бібліотека «ВЕДА»

(Адреса: http://www.lib.ua-ru.net)    Ресурсами студентської бібліотеки «ВЕДА» є унікальний електронний каталог. Метою діяльності бібліотеки є формування великого інформаційного порталу, що надає допомогу в навчанні студентам України та Росії

 

Національна бібліотека України для дітей

(Адреса: http://www.chl.kiev.ua/ )

 

http://sonyashnik.com/ Розваги для дітей: книжки, аудіо, відео, ігри.

http://maluk.in.ua/ Розвиваючі ігри, творчість.

http://www.posnayko.com Журнал «Пізнайко»: вірші, казки, творчість.

http://prostir.museum/ Музеї України: фото, статті.

http://ukrainaincognita.com/ Живописні міста України: інформація, фото.

http://sport.ua/ Новини всіх видів спорту в Україні. Поради для маленьких підприємців.

http://maps.google.com/ Он-лайн карти світу.

http://www.tvidi.ru/ Дитячий портал-соцмережа: ігри, спілкування, щоденники, фотографії та відеоматеріали.

www.mirbibigona.ru/ Дитяча соцмережа: спілкування, музика, фотоальбоми, ігри, новини.

http://www.smeshariki.ru/ Розважальна соцмережа: ігри, музика, мультфільми.

http://www.poissonrouge.com/ Ресурс англо- франкомовний. Надзвичайно простий інтерфейс і усі дії здійснюються мишкою.

http://www.shaunthesheep.com/ Сайт присвячений знаменитому мультику «Овечка Шон».

http://www.smeshariki.ru Сайт присвячений мультфільму «Смішарики».

http://www.solnet.ee/ Розвиваючі, навчальні ігри для самих маленьких та ще багато цікавого і для батьків.

http://www.allforchildren.ru Сайт для дітей та батьків, на якому багато корисного та цікавого для розвитку дітей різного віку. Загадки, колискові, скоромовки, задачі та головоломки, уроки з малювання, енциклопедія, велика кількість ігор для дому та вулиці.

http://www.nd.ru/DK Сторінка для юних чомучок та винахідників, опис досвідів та багато довідкової інформації.

http://www.1001skazka.com На сайті можна скачати аудіофайли — казки, аудіо книги.

http://vkids.km.ru Ігри для дітей різного віку. Є мультимедіа-уроки.

http://membrana.ru Інформаційно-освітній інтернет-журнал про нові технології.

http://www.whitewolf.co.ua/ Цікаві матеріали з історії та географії, статті про рослин і тварин. Казки народів світу. Уроки комп’ютерної грамотності. Дитячий форум. Фотогалерея.

http://www.teremoc.ru Дитячий сайт з розвиваючими іграми, загадками, ребусами, мультфільмами.

http://www.murzilka.org/ Сайт журналу «Мурзилка» з віршами, розкрасками, конкурсами та іншою корисною інформацією.

http://kazkovy.com.ua Дитяча газета для дбайливих батьків «Казковий вечір»

uneznajki.boom.ru Дитячий сайт з цікавими яскравими навчаючими Іграми, загадками та он-лайн розкрасками

ladushki.ru Сайт для малюків

toys-speak.com Дитячий сайт «Буратіно»: дитячі казки, бібліотека, аудіо-казки, відеотека

http://www.angelyatko.com.ua/ Яскравий сайт «Країна ангелят». Абетки, казки, приказки, скоромовки, ігри

http://www.kazka.in.ua/ Народні українські казки

http://starport.com.ua/ Інформаційно-розважальний портал «Київстар»

http://djuice.ua Інформаційно-розважальний портал djuice

http://games.djuice.ua Ігровий портал djuice

http://music.djuice.ua Музикальний портал djuice

 

Пам`ятки для учнів

Як читати книгу

Пам’ятай: читання – одне з найважливіших завдань у самоосвіті, ставитись до нього треба серйозно.

Внутрішньо налаштуйся на читання. Не поспішай, не «ковтай» зміст книжки, а читай уважно, вдумливо, намагайся запам’ятати прочитане.

Зміст треба осмислювати. Не можна допускати механічного фіксування тексту.

Вчися читати швидко, не проговорюючи про себе, охоплюючи поглядом цілі фрази, речення.

Для свідомого сприймання прочитай передмову, перегортаючи сторінки, обміркуй заголовки.

Коли щось незрозуміло, не поспішай гукати на допомогу інших. Спочатку спробуй самостійно розібратися. Користуйся словниками, довідниками.

Роби помітки, виписки, на потреби склади план (тези, конспект).

Найцікавіше запам’ятай. Порівнюй прочитане з уже відомими фактами, знайди йому місце в системі знань.

Прочитавши книжку, обміняйся думками і враженнями про неї з друзями, дай оцінку. Згадай основні образи, події, думки.

Порівняй власну думку про книжку з відгуками і рецензіями на неї: один розум добре, а колективний – краще.

Зроби відповідні записи про книжку у читацькому щоденнику.

Не читай всі книги на один лад. Спосіб читання повинен відповідати меті читання.

 
Види читання:

Читання-перегляд. Дає загальне уявлення про зміст книги за допомогою: титульного листа, анотації, заголовка книги, змісту, передмови, післямови.

Повне читання. Уважно прочитують увесь текст, але при цьому не роблять ніяких записів.

Вибіркове читання. Зосереджено читають лише окремі місця.

Поглиблене читання. Уявляють та засвоюють прочитане. Читаючи, роблять різного роду виписки. Обдумують, чого нового навчила книга.

 
При читанні художніх творів

- Читай уважно, зосереджено, нічого не пропускаючи.

- Осмислюй прочитане, перечитуй ще раз епізоди, які тебе схвилювали.

- Уявляй зображені автором картини.

- Співпереживай разом з героями книжки.

- Стеж за мовою, зверни на особливості побудови твору.

- Не читай швидко, поверхово, «ковтаючи», поверхове читання послаблює пам’ять.

При читанні для самоосвіти

Пам’ятай: читання – одне з найважливіших завдань у самоосвіті, ставитись до нього треба серйозно.

Внутрішньо налаштуйся на читання. Не поспішай, не «ковтай» зміст книжки, а читай уважно, вдумливо, намагайся запам’ятати прочитане.

Зміст треба осмислювати. Не можна допускати механічного фіксування тексту.

Вчися читати швидко, не проговорюючи про себе, охоплюй цілі фрази, речення.

Для свідомого сприймання прочитай передмову; перегортаючи сторінки, обміркуй заголовки.

Коли щось незрозуміло, не поспішай гукати на допомогу інших. Спочатку спробуй самостійно розібратися.

Роби помітки, виписки, за потреби склади план (тези, конспект).

Найцікавіше запам’ятай. Порівняй прочитане з уже відомими фактами, знайди йому місце в системі знань.

Прочитавши книжку, обміняйся думками і враженнями про неї з друзями, дай оцінку. Згадай основні образи, події, думки.

Порівняй власну думку про книжку з відгуками і рецензіями на неї: один розум добре, а колективний – краще.

Зроби відповідні записи про книжку у читацькому щоденнику.

Як працювати з книгою

1. Для ознайомлення в загальних рисах зі змістом книги необхідно:

а) прочитати титульну сторінку – прізвище автора, заголовок, рік видання;

б) прочитати анотацію (коротку інформацію про цю книгу), вміщену або в кінці книги, або після титульної;

в) уважно ознайомитися зі змістом книги;

г) прочитати передмову або вступ до книги.

2. Під час читання звернути увагу на:

а) назви окремих розділів, частин, параграфів і т. ін.;

б) вдумливо ставитись до слів і словосполучень, виділених різними шрифтами (розрядкою, курсивом, напівжирним та ін.);

в) з'ясувати значення незрозумілих слів за допомогою словників та енциклопедій;

г) звернути увагу на посилання (позначаються зірочкою або цифрою) і зразу ж уважно прочитати пояснення (внизу сторінки або в кінці книги).

3. Для засвоєння змісту прочитаного необхідно:

а) поділити прочитаний матеріал на частини, виділити в них найголовніше;

б) скласти план (простий, складний), тематичні виписки, тези або конспект.

 

Як користуватися довідковою літературою

Якщо вам потрібно дізнатися:

-       як правильно писати те чи інше слово, тоді звертайтеся до орфографічного словника;

-       як правильно вимовляти, наголошувати слова – до орфоепічного;

-       походження слова – до етимологічного;

-       значення слова, його стилістичне використання і граматичне оформлення – до тлумачного словника.

Якщо ви хочете дізнатися про різні явища природи, такі як землетрус, затемнення, повінь, чи про видатних діячів культури, науки, спорту, про географічні відкриття, історичні події – звертайтеся до енциклопедичних словників.
Для того, щоб отримати допомогу від словника, потрібно вміти ним правильно користуватися.

У словниках усі слова зібрані за алфавітом, а у довідниках – за окремими темами. Словникова стаття починається із заголовка. У філологічних словниках заголовок завжди має наголос.

У словниках-довідниках завжди зібрані знання, нагромаджені багатьма поколіннями. Звертайтеся до них, читайте їх як художню книгу, вони завжди і в усьому допоможуть вам.

Словники допомагають нам не тільки правильно писати слова, визначати їх значення, пояснювати походження слів, а й розширювати кругозір, дають різну інформацію з різних галузей науки, техніки, мистецтва, розвивають культуру мовлення.

 

Як вивчити вірш напам’ять :

Уважно двічі-тричі прочитайте увесь вірш.

Обміркуйте зміст твору, умовно розділивши його на смислові частини.

У кожній такій частині правильно визначте інтонацію, з якою будете читати, розставив логічні наголоси, визначте паузи та темп читання.

Навчиться читати вголос, дотримуючись цих вимог, спочатку кожну частину, а відтак увесь вірш.

Потім без допомоги тексту спробуйте пригадати вірш, повторіть кожну частину по пам’яті.

Візьміть книжку. Читаючи напам’ять, перевіряйте, чи правильно запам’ятали текст віршу.

Відкладіть книжку, двічі чи тричі продекламуйте увесь вірш.

Запам’ятайте: знання тексту вірша треба довести до автоматизму. Це дасть змогу зосередитися на виразності читання.

Перед уроком уявно продекламуйте вірш іще раз. Якщо ви не задоволені звучанням окремих рядків, то ще є час усунути недоліки.

Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Архів записів

Друзі сайту
   Персональний сайт директора Луцького НВК №9 Дубини Олександра Дмитровича
   Персональний сайт вчителя правознавства Бондаря Віталія Олексійовича

Copyright MyCorp © 2024